Artur

Benvenuti nel mio blog, come sempre pubblico le mie inventive le mie creazioni. Qui in questo post ho proposto la mia ultimo racconto di Artur. Spero che il personaggio vi piaccia, nei prosimi giorni pubblicherò alcuni estratti della storia " Ho avuto una grande Idea!" A presto Bosk. Scrivetemi pure sarò lieto di risponderVi in merito ai miei lavori.

Welcome to my blog, as always publish my inventive my creations. Here in this post I brought my last story of Artur. I hope you like the character in the coming days I will publish some of the pages of history "I have a Big Idea!" Bosk soon. I will be glad to answer you write me about my work.

Commenti

  1. Thanks a lot for checking out my blog, Im glad you liked everything! Keep up the good work! Ciao!

    RispondiElimina
  2. Thanks to be passed in my blog. Your're a great artist and if you want keep in touch!!! Bosk

    RispondiElimina

Posta un commento

Post più popolari